Google i business modernog doba

Ako vašu web stranicu, bilo da se radi o prezentaciji proizvoda ili usluga, blogu ili online trgovini, nije moguće naći na Google, ona kao da i ne postoji ili još gore, postoji ali samo pravi troškove.

Ako vašu web stranicu, bilo da se radi o prezentaciji proizvoda ili usluga, blogu ili online trgovini, nije moguće naći na Google, ona kao da i ne postoji ili još gore, postoji ali samo pravi troškove.

Možete napraviti najbolji supermarket na svijetu, najbolju stambenu zgradu, najbolji restoran …. Međutim ako ste ih napravili u gustoj šumi u kojoj ne postoji put do vašeg objekta, sve će biti uzaludno. Internet je gusta šuma a putevi kojima se hodi kroz internet su online pretraživači, prije svega Google.

Ipak, po pitanju internet poslovanja Google ne treba ni previše idealizovati a ni zanemarivati njegovu moć. U biti se radi o kompaniji koja kao i sve druge želi doći do profita preko svoje klijentele. Ukoliko klijentela nije zadovoljna uslugama, Google će je izgubiti a time i finansijsku dobit koja dolazi putem nje. Dakle, najvažniji cilj svakog pretraživača je da svom korisniku isporuči najrelevantniji podatak u što kraćem vremenu.

Pojednostavljeno, ciklus pretraga i isporučivanja rezultata se odvija u tri koraka:

  1. Upit koji korisnik unese u Google
  2. Identifikacija upita, pretraga ogromnih basa podataka u potražnji za rezultatima koji najbolje odgovaraju unešenom upitu
  3. Sortiranje i isporučivanje rezultata poredanim prema relevantnosti na osnovu procjena Google-ovih algoritama

Ukoliko korsinik ne dobije relevantne rezulatate za svoje pretrage, za očekivati je da će biti nezadovoljan i vremenom se prebaciti na neki drugi pretraživač poput Bing-a, Yandex-a, Yahoo-a i sl. Trenutno je Google po ovom pitanju bez premca, pa iz tog razloga daleko najviše korišten pretraživač interneta.

Zašto je ovo bitno znati?

Iz 2 jednostavna razloga:

  1. Da biste se potrudili predstaviti svoje projekte preko kvalitetnih sadržaja (dizajnerska, tekstualna, konceptualna i strukturalna rješenja) u onoj formi u kojoj će biti interesantni za vaše potencijalne klijente, jer Google se trudi da nađe baš takve sadržaje.
  2. Istovremeno ih predstaviti Google-u u onoj formi u kojoj će vaše sadržaje moći lako pronaći, analizirati, sortirati i rangirati.

Na ovaj način pripremljeni web sadržaji će u konačnici biti ocijenjeni od Google-a kao relevantni, podobni za korisnike Google-a, te u konačnici bolje rangirani među Google-ovim rezultatima.

Piše: Edin Ibrišimović

Želite

kvalitetan sajt?

dobru poziciju na Google-u?

brendirati firmu ili proizvode?

Kontaktirajte nas