Consulting

Veoma je mali broj komapnija koje su uspjele razviti uspješan biznis bez stručnog savjeta. U tu svrhu se angažuju konzultanti koji objektivno analiziraju Vašu situaciju i na osnovu rezultata analize Vas savjetuju po pitanju trenutnog i budućeg poslovanja.

Nerijetko se susrećemo sa firmama nezadovoljnim učinkom vlastitih marketinških kampanja. Investirali su “brdo” novca a nisu vidjeli efekat. Već nakon kraće analize poslovanja ovih firmi i pregleda dotadašnjih marketinških kampanja se u većini slučajeva odmah ustanovi da nisu ispunjene osnovne pretpostavke za obavljanje marketinških kampanja poput:

  • Definisanje jasnog korporativnog identiteta,
  • Analiza tržišta, konkurencije i ciljne grupe,
  • Definisanje beneficija koje Vaši proizvodi ili usluge pružaju potencijalnim kupcima,
  • Definisanje Vaših prednosti u odnosu na konkurenciju,
  • Usklađivanje finansijskih mogućnosti sa obimom marketinških kampanja itd.

Iste pretpostavke važe i za digitalni marketing. Bez prethodne temeljite analize poslovanja klijenta praktično je nemoguće odraditi kvalitetan digitalni marketing. Dobru web stranicu, online trgovinu, kvalitetne digitalno-marketinške kampanje (Google AdWords, Facebook, Instagram, LinkedIn, Xing …) moramo unaprijed osmisliti prema osobenostima Vašeg poslovanja i prilagoditi ih Vašim ciljevima i objektivnim mogućnostima. Sve su to stvari koje se prethodno definišu kroz konzalting.

Kada angažirati konzultanta?

Konzultante možete angažovati u bilo kojoj fazi Vašeg poslovanja, ali je sigurno najbolji momenat za konzalting početna faza rada firme ili početak rada na nekom projektu poput plasiranja novih proizvoda ili usluga na tržište.

Uz konzalting se u pravilu znatno brže i sigurnije napreduje u poslovanju.

Putem konzaltinga ćete mnogo lakše moći sagledati okolnosti sa kojima ćete se suočavati u toku poslovanja, sopstvene mogućnosti u odnosu na konkurenciju kao i interes Vaše ciljne grupe za projekat. Procjena resursa koje trebate investirati da biste postigli cilj kao i razmatranje zakonskih regulativa koje mogu kratkoročno i dugoročno uticati na poslovanje su također stavke koje ćete mnogo lakše sagledati uz dobar konzalting. Konzultanti mogu objektivnijie prepoznati prednosti i nedostatke Vašeg pristupa tržištu.

Ne kaže se bez razloga da su informacija i savjeti stručnjaka blaga vrijedni.

Dogovorite prvo besplatno savjetovanje putem kontaktnog formulara ili telefonskog poziva. Odgovaramo u roku od 24 sata radnim danima.

Ugovori termin+387 33 831 428


NAŠI KLIJENTI (KONZALTING / BRANDING)

Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1
Partner 1